فوم پلی استیل
نوشته شده توسط : علی پور

کلاس چهارم و پنجم ما مطمئنا می دانیم که دونکین دونات یک مکان عالی است! ما عاشق داشتن یک میان وعده مونکین و یک کاکائو داغ بعد از مدرسه هستیم. با این حال، ما در مورد فنجانهای پلی استیشن استفاده می کنیم. آنها بیش از 1.7 میلیارد قهوه در سال به فروش می رسند و اکثر آنها در فوم پلی استایرن هستند. ما به نتیجه رسیدیم، این فنجانها واقعا بر زندگی ما، زندگی شما و همه چیزهایی که به آن اهمیت میدهید تأثیر میگذارند. ما قصد داریم به شما ثابت کنیم که Donuts دونکین باید از استفاده از Styrofoam متوقف شود یا این که عواقب زیادی وجود خواهد داشت. Donuts دونکین باید از آن استفاده نکنند، زیرا اول از همه برای محیط زیست بد است. ثانیا، برای حیوانات بد است و در نهایت، به این دلیل که باعث مشکلات سلامتی انسان می شود. بنابراین، اگر شما در Dunkin 'Donuts کار می کنید، یا اگر به Dunkin Donuts متصل هستید، از روز زمین، 2015 آوریل 22، استفاده از فنجان های Styrofoam را متوقف کنید.

ایران ورق

اول از همه، این فنجان برای محیط زیست بد است. یک ماده شیمیایی است که در ساخت فوم پلی استریو به نام هیدروفلوئورو کربن وجود دارد که می تواند 1000 برابر گرما بیش از CO2 را بگیرد. و اگر در آسمان بیش از حد هیدروفلوئوروکربن وجود داشته باشد، گرمایش جهانی یک مشکل بزرگتر خواهد بود. همچنین 25 درصد از فضای دفن زباله را می گیرد! فوم پلی استیل واقعا برای محیط زیست بد است.

فوم پلی استیل برای محیط زیست بد است، بنابراین برای حیوانات نیز بد است. 500 سال طول می کشد تا شکست بخورد، و در آن 500 سال، برخی از حیوانات آن را بخورند. هنگامی که حیوانات پاستور فوم مصرف می کنند، از جلوگیری از هضم ناشی از گرسنگی جلوگیری می کند. دلیل دیگر این که پودر فوم برای بدنه حیوانات بد است، این است که در اقیانوس آرام، غول پیکر بزرگ پایتخت زباله اقیانوس آرام وجود دارد. این از زباله هایی ساخته شده است که مردم آن را از طریق جريان پرورش داده اند. محققان تخمین می زنند که در مورد اندازه تگزاس است. بسیاری از پلی استایرن در پانل زباله وجود دارد که حیوانات به اشتباه غذا می خورند.

فوم پلی استیل برای محیط زیست بد است، برای حیوانات بد است، اما همچنین باعث مسائل مربوط به سلامت انسان می شود. 90،000 کارگر که می تواند آسیب ببیند. اثرات معمولا پوست، چشم، اثرات معده و سرماخوردگی را تحریک می کند. اگر یک کارگر دائما در تماس با فایبرگلاس قرار دارد، می تواند ناامیدی، سردرد، خواب آلودگی، ضعف یا اثرات روی کلیه را ایجاد کند. یکی دیگر از دلایل تکان دهنده این است که نوشیدنی هایی که در فنجان های پلی استایرن نگهداری می شود کمی از پودر فوم ساخته شده است. دانشمندان این را با وزن یک فنجان با نام تجاری جدید پیدا کردند و سپس پس از آنکه کسی از آن نوشید، وزن یک فنجان را جبران کرد. فنجان سبک تر بود!
مراکز بازیافت که قبول می کنند: پلی استایرن / EPS فوم
پلی استایرن یا # 6 پلی استایرن، محصولاتی که می توانند بازیافت شوند، شامل فنجان، پلاستیکی، سینی های گوشتی، کارتن های تخم مرغی و غیره می باشد. اگر مورد پلی استایرن باشد، این مورد با # 6 مشخص خواهد شد.
محصولات EPS فوم همچنین شامل فنجان، بشقاب، سینی گوشت، کارتن تخم مرغ، اما با شماره بازیافت علامت گذاری نشود. کولرهای فوم EPS و بسته بندی فوم ضخیم نیز قابل بازیافت هستند.

ظروف دندانه دار (فقط 6 فوم)
این مکان فوم EPS را قبول نمی کند.

6588 Marbut Road
لیتونیا، گرجستان 30058
دریافت جهات

تلفن: 770-482-8851
ساعت: لطفا ساعت ها تماس بگیرید
مواد مورد قبول:
پلی استایرن / EPS فوم
 
بسته بندی Dolco (# 6 فقط فایبرگلاس)
این مکان تنها کارتن های تخم مرغ تمیز و فشرده را می پذیرد. لطفا کارتون های تخم مرغ را در سطل آشغال خارج از فروشگاه قرار دهید و آنها را از بین ببرید تا بازیافت شود.

252 Hosea Road
لارنسویل، گرجستان 30046
دریافت جهات

تلفن: 770-963-6191
ساعت: 24/7
مواد مورد قبول:
پلی استایرن / EPS فوم





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: